fredag 14 december 2012

Nystädat badrum



Idag har jag städat badrummet, det var behov av lite kärlek och nu luktar det så gott här i vårt hus.




Vårt badkar har inte funkat sista veckorna, för mycket skräp i silen men nu är det fixat så ikväll blir det bada av. 



Hemmagjord gran


Relax och doftljus Nordljus


Idag har vi också suttit och funderat ut alla julklappar så ska det bli klart i början på nästa vecka. Känns bra att jobba lite mindre nu när det är så mycket man vill hinna med och göra.






Tvålar Nooma


Nej nu ska jag sätta mig och mysa lite med kaffe medan badet fylls och slå in några julklappar. 

Ha en fin kväll min goa bloggläsare.

Glöm inte sista dagen att vinna från Allrum HÄR

Kram Lotta

6 kommentarer:

Titta in hos Thess sa...

Alltså detta badrum !!!!!!!!
Jag tror att jag skulle kunna flytta in där :))))).......på riktigt ;)
Hoppas att ni får en skön kväll och att Kalle mår bättre.

Kram Thess

Hanna sa...

fint badrum
Hanna

Lena i Hälsingland sa...



Vilket badrum! Såå fint :)

Ha en skön kväll!!

Lena

~ Ina ~ INASHOUSE sa...

Åh vilken frän gran! En sån ska jag snickra ihop nästa år. ★

Ha en toppenfin adventshelg!

Kraam
Ina

Gabriella sa...

Åh vilket underbart badrum, så fint!
Kram

lisasvilja sa...

Så himla fint du har det!
Vilken läcker gran, väldigt inspirerande! Får jag fråga var korgen (som granen står i) kommer ifrån? Har nämligen en likadan som jag köpt på loppis..
Kram