onsdagen den 23:e januari 2013

Att få fira lite..



Muggar Allrum och Nordljus, kanna Ellis corner, 
kakfat Louise interiör, ljusstakar Mellow store

Idag köpte jag mig lite blommor till bordet och bjöd på semlor så firade vi lite...för det har gått så bra i mitt företag denna månad, för att vi har så mycket roligt att se fram emot. För att livet lett mig på så många olika stigar innan jag fann att det här är det jag älskar att göra, som känns rätt i magen och gör mig lycklig varje dag!




Fuskblommor med tulpaner


Nu är det mest bröllopstankar i mitt huvud för nästa helg bor vi på slottet, snart födelsedag för frun i huset och så resan till Marrakech. Mycket roligt att se fram emot med andra ord.

Nej nu Mia på Grötö och så hopp i sängen fö imorgon är det tokmycket jobb vid datorn.

Ha det så bra!
Kram Lotta

11 kommentarer:

HannasHörna sa...

Härliga bilder och smittande positiv energi!!

Victoria Glosemeyer sa...

Så klart du ska fira! Vilken fantastisk resa du gjort!
Kram

Villa Björkenäs Backen sa...

Så klart att di ska Fira Lotta !
Det är verkligen så kul att få följa din resa.
Och just att våga . Flr annars kan man ju aldrig få det slm man drömmer.
Jag ska också förverkliga mina drömmar här.på gården en dag.
Men först får våra små växa lite till så jag och vi kan njuta av det och sen så får vi renovera det mesta.
Man kan ju inte få allt på en gång !
Här tittas det samma och samtidigt bloggar jag lite :)

Sov så Gott !
Kram
du är värt firandet !

lisasvilja sa...

Underbart att du känner som du gör! Livet ska ju vara roligt och givande ;)
Kram,kram!

Titta in hos Thess sa...

Jätte GRATTIS vännen.
Du kommer verkligen att få en toppen vår.
Är hemma här i morgon och vabbar,kanske ringer och snackar lite skit om du har tid;)

Kram Thess

Life's Silverlining and I sa...

Vad mycket skoj! Kram Nilla

Sallys hus sa...

Å så mysigt ni har haft det!
Ja fira ska man allt göra lite då och då...
Hipp hipp hurra för dig..;)
Underbart vackra bilder...
Till o med jag som inte gillar semlor blev sugen... Då har du ju verkligen lyckats förmedla något med dina bilder...;)
Kram Katarina

Malin ~ inredning och annat sa...

Härligt!!
Vad kul! :)

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

man ska verkligen leta efter saker att fira tycker jag=) Gud va härligt med Marrakesh..har vrit i Tunisien förut men i Djerba...annorlunda resmål helt klart=) Ha nu en bra dag. Kram Gabriella

Silversmed Linnéa Eriksdotter Ekencrona sa...

Jaha, tack så HEMSKT mycket för den passningen... Lägga fram semlor bara sådär... mitt framför nyllet på någon som borde hålla igen? *S*
Det får nog bli ett par semlor då på eftermiddagen, med blandad grädde/mandelmassa och snett skurna lock...
Kul att hitta tillbaka till dig, det var nog ett år sedan jag råkade in här sist! Alldeles för lång tid sedan. Det ska inte upprepas!

Ha det gott och tack för att jag fick titta!

Varm hälsning,
Linnea

Huset på Backavägen sa...

Vad roligt att det går så bra för dig!