måndag 28 januari 2013

Jobbat från sängen



Idag har jobbat från sängen, så himla skönt att kunna göra det ibland när man kan. 



På eftermiddagen har jag gått en promenad med en vän i 1.5 timme. Härligt att komma ut och så mycket man har att prata om. Jag älskar att boka lite promenader med vänner, lätt att man annars känner sig lite ensam när man är hemma. Så har jag fått min spruta inför Marrakech resan..inte långt kvar nu. 



Nu jobbar jag igen, för här ska skickas bilder och faktureras för imorgon ska jag istället till frissan och bli snygg inför bröllopet. Min klänning är på väg hem till mig nu, herregud låt den sitta som den ska :)

Kram Lotta

7 kommentarer:

Hulda sa...

Det så jo kjempekoselig ut! Så fint sengetøy med tekst på. Det ser ut som du har hatt en koselig dag.

Titta in hos Thess sa...

Ett härligt jobb du har vännen !!!
Blir spännande att se klänningen :))

Kram Thess

mitt liv som jag sa...

Låter skönt att kunna jobba hemifrån, det drömmer jag om att kunna göra men jag vet inte med vad än :-).

Promenader är toppen, så skönt, med en vän eller med lite skön musik i öronen så är det rena terapin :-).

Ha en fin tisdag! Kram Jennifer

Ekenäsliv sa...

Låter onekligen som en skön dag på jobbet;-)
Har blivit så himla inspirerad av dig och när ni gjort om på dotterns rum, så nu ska vi göra lite svart/vitt/rosa på min flickas rum. Vi har många hål att stoppa i så det måste ske med små medel, men tror det kan bli bra. Men först, ska vi ENERGIBOOSTA oss kraftigt på Kap Verde!!! Åker på tisdag nästa vecka, så jag var och tog sista sprutan igår!
Ska bli såååå spännande att se din klänning, tror den är som en dröm=)
a en fin tisdag!
Kram Anna

Photo by Maria sa...

Härligt att kunna jobba från sängen ibland.. Mysigt och nytta på en och samma gång..

Kram Mia

Sallys hus sa...

Åå det där såg mysigt ut..;)
Undrarns just om jag kan få chefen att köpa in en säng till kontoret..;)
Mysigt med promenad och prat på samma gång.
Kram Katarina

Carina sa...

Härligt och fritt att kunna spendera sin jobbtid på mesta och bästa sätt..
Kram