fredag 25 januari 2013

Lampa och tapet


Lampa Allrum, passade på häromdagen var det 20%



Boråstapet, lanseras i butik i april

Ledig dag, så skönt ...sov till kl 9.30 hoppsan :) I helgen ska min kära man sätta upp tapeten i dotterns rum. Nu har lampan kommit också så tittade vi på en soffa på Jysk igår som jag tror kan bli bra. En sak i taget just nu och så inte bara spika upp saker osv, utan känna in rummet  lite som Ernst skulle sagt...

Dags att packa, ikväll är jag bjuden till ett nybyggt hus vid vattnet där vi ska sova och mysa. Liten avslutningspresent till mig från mina gamla kollegor. Badkläder och sängkläder står det på packlistan :) Jag och grannen har varit ute och tränat intervallträning också jag är både trött och pigg.

Ha en underbar helg! 
Kram Lotta

6 kommentarer:

Grodmamman sa...

Usch för intervallträning, men jag borde träna det oftare!
Ha en bra kväll!
Kram

House number 11 sa...

Ja, känna in rummet är viktigt!:)
Njut av din kväll!
Kram Jenny

Cessan sa...

Åh, UNDERBAR lampa!! Det kommer att bli så snyggt på dotterns rum! Ska bli kul att följa... :)

Ha en riktigt trevlig fredag!! :)

Kram Cessan ❤

Gabriella sa...

Så fina ting! Låter som en härlig kväll, så roligt!=)

♥Torun♥ sa...

Spennende å se hvordan det blir til slutt! God helg! Kos dg i kveld!

Victoria Glosemeyer sa...

Ha en trevlig kväll och helg! Ser fram emot flera bilder från dotterns fina rum!