söndag 3 februari 2013

Hurra för Lotta idag



Idag är ingen vanlig dag för idag är Lottas födelsedag....:) Vaknade på slottet imorse tillsammans med brudpar och alla gäster och till en ålder av 39 år, men vet ni. Jag livet bara blir bättre med åren...gud vilken kväll vi hade. Jag och min man bodde på dansgolvet och hade så kul!




När jag kom hem väntade barn, min mamma och bonuspappa med fika och skönsång. Blommor på bordet och det mest underbara kort från min dotter. Då trillade lite tårar..hon är min dotter men också som en nära vän, vi har en speciell relation. Jag är en tokig mamma ibland, men jag är som jag är. Då liksom inte ändra på mig....




Kruka esq, ljusstakar Mellow store


Nu ska vi bara mysa och imorgon är det dags att packa för Marrakech. Bilder från bröllopet visar jag imorgon..blev inte så många då kameran fick vila.

Ha en fin kväll.
Kram Lotta

29 kommentarer:

Malin ~ inredning och annat sa...

Stort grattis på dig!
Vackert brev du fått från din dotter! :)

Anonym sa...

Grattis Lotta. Ha en underbar dag.
Kramisar Helene

Enelid vitt och lantligt! sa...

Grattis!
Kram Carita

Annas röda stol sa...

Så underbart skrivet kort!! Grattis på din dag :) /Anna

Visitcarolina sa...

Stort grattis på födelsedagen.

Kram från Carro.

Anonym sa...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your mittlivplandet.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

Nordhem sa...

Hipp hipp hurra för dig på Din dag! Fantastiskt fint av Elin..man blir lite mjuk om hjärtat! Kram!

Dagarna.nu sa...

Stort GRATTIS på din dag

Titta in hos Thess sa...

Stort GRATTIS!!!!!

Kram Thess

Fru Elin sa...

Grattis grattis!
Kram Elin

Studio Livskraft sa...

En får gratulera :)

Kamomilla sa...

Härligt, livet är gott!

Gabriella sa...

Grattis på din dag! Vilket underbart kort från din dotter, man blir ju tårögd!=)
Kram

mitt liv som jag sa...

Ett stort grattis till dig! Så underbart skrivet, förstår att det kom tårar, mina ögon fylls av tårar.

Hoppas din dag varit toppen! Kram Jennifer

Det vita dårhuset sa...

Naaaaw :) Behövs det mer?!
Kram Lotta <3

Hanna sa...

grattis till dig.
ha en fin söndagskväll
kram
hanna

Septemberflikka sa...

Grattis på din dag! Vilket underbart kort din dotter skrivit till dig. <3

kram

Ekenäsliv sa...

Stooooort Grattis på din födelsedag!!!!!
Hoppas din dag varit härlig!
Och vilket kort, jag blir alldeles rörd, såååå fint!
Må så gott oh ha det så härligt i Marrakech (eller hur tusan stavas det?!??):-)
Kram Anna

Anonym sa...

stort grattis o gud vilken underbar kort du fick av din dotter,jag blev väldigt rörd så värdefulla ord kram o ha det bra.Tack för den underbara blogg!!!

På vår udde! sa...

Stort grattis på din dag och lycka till på resan!

Vi hörs när du kommer hem.

Kram Helena

Anonym sa...

Grattis på din dag:)
Såå vackert brev din dotter skrivit till dej!!!
Mvh Camilla...

vita_margarita sa...

Stort grattis!! Keep up the good job!!

Gunnel Carlsson sa...

Stort GRATTIS på din stora dag.
Många kramar!

Anonym sa...



GRATTIS!

Littledessert - Recept och Webbshop sa...

Åh va fint! :)

Cissi - Lyckornas hem o Trädgård sa...

Otroligt vackra ord från din dotter! Kramar och grattis i efterskott!

Photo by Maria sa...

Grattis så här en dag i efterhand..

Kram Mia

Anneli Westerlund sa...

Grattis i efterskott!

Men vilket otroligt gulligt kort från din dotter, förstår att det trillade tårar på dig (för det gjorde det på mig med utan att jag känner er!)

Hoppas du får riktigt underbart på din äventyrsresa,
Må gott!

Kramar Anneli

Anonym sa...

Har kollat länge efter den här informationen och äntligen hittade jag den!
Kudos jag är nöjd!

Here is my web site ... kokosolja lchf middagstips