torsdag 28 februari 2013

På väggen i dotterns rum


Plansch Hemlängtan

Det går framåt med dotterns rum, jag ska snart fota lite bilder ska ni få. En tavellist ska upp på väggen över soffan där det ska ställas lite tavlor i olika storlekar. Jag ska göra lite förstoringar på foton som jag tagit på henne i höstas. Så fyller hon år snart och då önskar hon sig ett bord och en komatta.

När jag var tonåring hade jag ett underbart rum uppe på en ombyggd vind. Två rum med en korridor emellan, det var toppen när man fick kille att man kunde ligga där inne utan att någon hörde...trodde vi. Tills mamma en dag sa " ta det lite lugnt där uppe ikväll för vi ska vi ha gäster i matsalen"..då skratta vi så tårarna sprutade :)

Nej nu är det dags att fånga dagen!

Kram Lotta

4 kommentarer:

Home of m sa...

Så söt. Tröttnar aldrig på fjärilar.
Kramelikram

Annas röda stol sa...

Underbara plancher!!! Den med fjärilar är nåt extra :) Ha det gott /Anna

lisasvilja sa...

Fin poster, blir spännande att se resultatet!
Haha vilken rolig historia! ;)

Ha en toppenbra dag!
Kram

dammråttor och rabarber sa...

Roligt att göra om i barnens rum. Nyfiken att se resultatet sen.
Kram Lisa