söndagen den 24:e februari 2013

Sol, pyssel och bad

'

Efter tre dagar när man knappt orkat någonting trodde jag aldrig att den här dagen kunde bli så här bra. Har varit ute och njutit av solen, fixat pyssel till boken och städat huset. 




Nu har jag precis kommit upp ur badet och sitter här vid datorn och latar mig en stund. 



Min man har varit sjuk i fyra omgångar och jag nu då och båda barnen, plus att han jobbat mycket den här veckan och jag har varit borta i Marrakech. Så den här dagen behövde vi...tillsammans.

Ta hand om er och hoppas vi får sol imorgon igen...
Kram Lotta



8 kommentarer:

Bokcaféet i byn sa...

Låter underbart med sol! Grått, grått, grått i södern idag.
Kram Anna

Catarina Alexandersson sa...

Skönt med en sån fin dag tillsammans, och underbart med soool!!

Kram Catta

Stora och små drömmar sa...

Låter som en härlig dag kram Jessica

Ekenäsliv sa...

Hoppas ni fått en riktigt fin dag tillsammans idag!!!
Och hoppas verkligen att du känner dig piggare nu, att vara sjuk är ju ingen höjdare…
Lite nyfiken, boken, ska du ge ut en bok? Då måste jag ju köpa den iaf:)
Sköt om dig!
Kram Anna

Kalkstenssommar sa...

Även här har vi haft sol idag. Tror det var tack vare den som dagen ändå kändes hoppfull.

Hoppas ni kryar på er ordentligt nu. Pressa apelsiner och riv ner lite färsk ingefära , gott samtidigt som det skrämmer iväg förkylningar o elände.

Kram L

Sallys hus sa...

Hej fina Lotta!
Yack för din gulliga kommentar..du må tro att jag längtar tills du ska komma...ojoj..så skoj det ska bli..;)
Vilken underbar dag ni haft och ditt badrum...åå det är sååå fint! Så fräscht och ja vad säger man...harmoniskt...vi ska ju bygga nytt badrum här näst. det komemr ju inte alls bli så där stort som ditt men det är ändå den känslan jag vill åt...harmoni, fräschhet, lugn och en känsla av lyx....
Du är så duktig i allt du gör och en verkligen stor inspirationskälla...
Önskar dig en ny härlig vecka!
kram Katarina

Sallys hus sa...

haha..yack...tack ska det vara såklart..;)

Lovisa Wallin sa...

Vilken fin detaljbild från badrummet på det rosa :)