onsdagen den 6:e mars 2013

Lampa Tine k. ..så fin


Lampa Perlan

Jag väntar på att min tvbänk ska dyka upp, den ska komma denna eller nästa vecka. På bänken ska min fina lampa stå. Så funderar jag på tavlor m.m. Vill göra en förstoring på våra barn som Sanna fotograferade. Så ska jag spara till en tv också, jag är ju ingen tvmänniska , tittar nästan aldrig på tv, men om jag får en på undervåningen så tror jag det kommer bli lite mer...så mycket mysigare att sitta här nere.

Nej nu är det dags att fixa frukost

Kram Lotta

8 kommentarer:

Huset på Backavägen sa...

Väldigt fin lampa!!
Kram Anki

Linnea Eklund sa...

hej! jag har gjort om mitt sovrum och är just klart, helt i shabby chic! kika gärna in och kommentera !!
http://livinglinnea.blogspot.se/

lisasvilja sa...

Jättefin lampa! Ser fram emot bilder på tvbänken ;)
Kram

Cissi - Lyckornas Hem o Trädgård sa...

Jag kollar aldrig på TV. Men jag är helt säker på att jag skulle börja kolla mer om vi fick en ny soffa och ett nytt golv och nya tapeter, mysiga kuddar, fin belysning....osv osv. :-)
Jättefin lampa! Kram, Cissi

Anonym sa...

Visst inget fel på den dyra lampan. Skam vore annars :)
Tycker Cissi var kul med sitt inlägg:)) Kram och den är alldeles gratis :)

♥ Fyra årstider sa...

Tack anonym, jag har sålt tre jobb idag så jag har råd med den och visst är den både dyr och fin. Tv ska det också bli, ska bara spara och jobba först för inget gör sig av sig självt tyvärr :)

Kram och ha en fin kväll.

Ekenäsliv sa...

Fantastisk lampa!!!
Jag längtar också efter en möbel, nämnligen ett matbord från Kallholmen:))
Så jag förstår din längtan!! Nog för att man vet att det bara är materiellt, men det är lite lycka att förgylla sitt hem=)
Kram Anna

desiree sa...

Men hallå, är det samma person bakom "anonym" som alltid skriver med en trist smak av både bitterhet o sarkasm här bland kommentarerna emellanåt? Heja Lotta som inte tar sådana onödiga o svårtolkade kommentarer till sig! /Desiree