tisdag 19 mars 2013

Min fina tvbänk



Å jag är så nöjd och glad över tvbänken som jag fått vänta på och köpt i födelsedagspresent till mig själv. Det blev som jag önskade. Tack till Mia med bloggen Mitt vita hus, utan dig hade jag aldrig hittat den. 





Tänk att vi fått det här så här fint och ljust som jag önskade i så många år. Jag glädjs för mitt hem, jag trivs så bra i dessa rum med det ljusa och vita. Saknas fortfarande tavlor på barnen, tv m.m, men det är i stort sett färdigt.


När jag är ute och fotograferar så mötts jag av så många olika hem och stilar, men det här är det här som vi tycker om just nu och jag är så glad att vi har kunnat göra detta lite i taget. Tv:n kanske får vänta lite för en terass ska byggas i vår, men eftersom snön biter sig kvar ett tag till så får vi se hur det blir. Nu glädjs jag över min fina tvbänk och bara så nöjd över kunnat få den.

Kram Lotta

11 kommentarer:

Jenny Carpvik sa...

Jättefin bänk i härlig stil!!

Grodmamman sa...

Den är riktigt fin!:)
Kram

House number 11 sa...

Åh, den är underbar! Och ert hem är såå fint!
Ha en fin dag!
Kram Jenny

Anna sa...

Verkligen superfin! Det är så roligt att ha fått följa utvecklingen av er renovering. Vilken skillnad!!! Vi står själva i startgroparna på vår renovering. Har precis rivit väggar i halva huset o hittat massor med pärlspont 😃

Ha en toppendag!
Kram Anna

MammaElva sa...

Bänken är superfin! Och visst är det bäst att bara låta hemmet växa fram... du har det så fint!

ha en bra dag! kram elin

Jenny sa...

Verkligen fin!

Kram,
Jenny

Anonym sa...

Jättefint ni har det,kanonfin tvbänk!!!
Mvh Camilla...

Brogatan Interiör sa...

Superfint!! TV-bänken passar helt perfekt.

Ha en bra dag!!

//Linda

Sallys hus sa...

Men ååååååååååå jag dööööööööööööör!
Men guuuuuuuuuuu så snygg!!
Jösses det där blev verkligen pricken över i:et...wooooooow..
Om jag nån gång bestämmer mig för att ha en tv i vardagsrummet vill jag minsann också ha en sån..;)
Så snyggt det var med lampan o den fina blomman också..vilken underbar färg! Förstår att du trivs i de där underbara rummen..;)

Era dagar i Åre ser helt underbara ut och jag som egentligen storlängtar efter våren ser fram emot nästa vecka som vi ska spendera i Sälen.
Va kul att du ska vara med i Expressen.. Grattis till det!
Du är ett sånt energiknippe så det är ju underbart att du får vara med och inspirera.
Ha en fin dag!
kram katarina

Anonym sa...

Whether you are searching for specialty styling products or specific Loreal hair products, you are sure to find what you need.
Likewise, using imported shampoos and conditioners from
a tropical country when your climate is cold and temperate is
not such a good idea. Both brands are popular in
known hair salons and spas.

StrandviksVillan sa...

Bänken är superdupersnygg!!
Har själv ett soffbord med såna svängda ben och jag gillar det massor!