måndag 4 mars 2013

Mina fina saker just nu..


Plånbok Marrakech, klocka triwa, nytt fint halsnabd från Lantliv

Det allt lite roligare med outfit nu när man gått ner 14 kg, så kanske att jag vågar outfitblogga lite mer :)) jag gillar mer och mer att köpa kläder vilket jag inte tyckt är så kul tidigare.

Några av sakerna jag gillar mest just nu, min fina plånbok från Marrakech, min klocka från Triwa och ett klassisk fint halsband från Lantliv. Mitt förra halsband gick sönder och det var en favorit men jag valde ett svart denna gången, så glad för det!

Njut av dagen mina vänner! Inlägg i samband med Lantliv.

Kram Lotta

7 kommentarer:

lisasvilja sa...

Snygga detaljer! Den där klockan har jag också och använder den flitigt ;) Ser fram emot fler mode-inlägg :)
Kram

Sallys hus sa...

Hej hej Lotta!
Nu har jag läst ikapp några inlägg jag missat..
Åååå...nu vill man verkligen ha vår!
Vilka fina fina bilder du visar som vanligt!
Vilket mysigt ställe ni bodde på och va härligt att få ta med sig familjen..;)
Du är så fin och tänk vad underbart att inspirera andra till att må bättre.
Även fast jag inte kör LCHF blir jag inspirerad av dig ändå.
Vilken otroligt söt liten plånbok!! DET ska jag spana efter i Thailand i höst...plånböcker..
det är ju billigt där.
Kraaam Katarina

Piffa och Puffa sa...

Sååå fina saker, speciellt plånboken. Lite väl långt att åka för att köpa en likadan:)
Ha en bra vecka, du inspirerar massor.
Kram

baraetthem sa...

Så snygg den är klockan! Förresten så är det flesta klockor från Triwa superfina!

Klart du ska visa mer outfits! Jag hejar på dig och du är så fin så kommer inspirera många!

Hoppas du haft en fin kväll!
Kramar fredrika

Inramad inredning ~ Shabby chic och lantligt sa...

Åh vilka fina detaljer!!

Cecilia sa...

Hej
Klart du ska visa fler outfitbilder. Du är en sådan inspirationskälla.
Kram Cecilia

Mel sa...

Jag har själv gått ner 10 kilo och jag håller med om att det plötsligt blir roligt igen att köpa nya kläder. Känslan då man för första gången stod i provrummet och konstaterade att man nog skulle ta och prova ett plagg i en mindre storlek än vanligt.. underbart:)