söndag 14 april 2013

Fest och 3 miljoner besökare


En lite suddig Lotta

Tjoohoo igår var jag på fest, vi dansade i flera timmar både jag och min man. Det är ju så jäkla kul att träffa sina vänner och skaka rumpa. Idag är man lite seg däremot men nu ska jag gå ut i det fina vädret och pyssla i trädgården. Här är hela familjen hemma, vilket inte tillhör vanligheterna nuförtiden.

Så fick bloggen 3 miljoner besökare igår, jag räknade ut att det är ett snitt på 1700 per dag från jag startade, vilket är helt otroligt kul! Det gör ju att bloggandet blir bara roligare och roligare med tiden.

Ha en fin dag! 
Kram Lotta

12 kommentarer:

LandHausLeben sa...

♥♥♥
Best wishes, Carmen

tre nyanser av vitt sa...

Grattis till 3 miljoner! Jag är en av dem som gjort statistiken. Tittar in här varje nytt inlägg, ibland flera gånger för att inspireras och hämta inköpsställen ;) Kul att dansa och ännu roligare om det är med kärleken!
Ha de gott
Kram Marie

Villa Björkenäs Backen sa...

Grattis ! :)
Bra jobbat.
Ha det gott ! :)

På Selmas gata sa...

Grattis! Det är inte så konstigt dock, du har ju en så fin blogg! Du bjuder på dig själv alldeles lagom mycket och berättar så fint om både ned och motgångar! Kram

Anonym sa...

GRATTIS LOTTA!!!
Inte alls konstigt att du har så många besökare för du inspirerar till så många olika saker som träning, kost, inredn m.m... Och du står med fötterna på jorden och det uppskattas verkligen!! Kram/Rita

Hanna sa...

så roligt med så många besökare.
Ha en fin vecka!
Kram
Hanna

Hemma på Ekbacken sa...

Grattis till din framgång.
Kram Linda

Kalkstenssommar sa...

Hipp, hipp hurra för dig! Det är dig väl förunnat. Jag har följt dig i många år och gillar din värme som du förmedlar på bloggen.

Du är en av de bloggar som jag fortsatte att läsa när allt var som tyngst.

Stor kram till dig, tack för att du fortsätter blogga.

Kram L

Fia sa...

Just do it!
Jodå, jag tog på springskorna i fredags kväll i vågen av ditt pepp-inlägg. Det tog mig inte hela vägen runt men viljan fanns där och nu är jag igång. Kom på mig själv när jag trodde jag skulle dö efter typ 1,5km att min största fiende är vad andra ska tycka när jag slutar springa och går istället. 2/3 av stäckan är på asfalt vid en ganska trafikerad väg. Visst är det typiskt, att tänka på vad andra tycker! Då bestämde jag mig för att tänka att det är ju de som sitter i bilarna och åker, JAG springer/går. Samma runda i morgon men nytt koncept, tidig morgon!
Härligt med fest! Och grattis till alla besökare!
Kram Fia

Jenny Åberg sa...

Grattis! Vad roligt, men det är ju inte så konstigt med tanke på all inspiration du ger och hur mycket du bjuder på dig själv!

Helena sa...

Grattis!
3 miljoner....wow!
Du är värd alla de besöken för din blogg är så inspirerande!
Ha det gott!

Linn sa...

Grattis till 3 miljoner!
Jag ligger bakom några av besöken även om jag sällan kommenterar. Men jag inspireras av dina härliga bilder.
Kram
Linn