fredag 24 maj 2013

Å vad de var snygga..kuddar från pb home


Jag var köpte innerkuddar på Ikea för jag har väntat så länge på dessa snyggingar från Pbhome. Jag såg dem på mässan och jag blev lite kär..:) det var många som blev. Så är det inte lika dyra som vissa andra kuddar som jag velat ha tidigare. 



Kuddar Pb home Louise Interiör, peace kudden Holmbytorp



Idag fick jag äntligen hämta mina kuddfodral. Så nöjd! De kommer finnas i många hem , men det gör inte mig någonting för mina vänner har inte samma stil som jag.



Ikväll blir det fest, svärmor fyller 65 år så här ska laddas för kalas.


Kram Lotta

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint ni har fått det i uterummet. Jättemysigt.

Elisabeths idyll. sa...

Nydelige bilder. For ett flott hjem du har ;)
Klem Elisabeth

The Rosegarden in Malevik sa...

Hej Duktiga Lotta
superfint å kul med kalas :)
å missa nu inte,,,,

SATURDAY SHOW OFF

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Gabriella sa...

Åh vilka härliga kuddar, så fint du gjort det!=)

Livsrum sa...

Mycket snyggt, du har verkligen blick för det vackra:)