måndag 27 maj 2013

Teknik är inte jag



Idag har jag gjort reportage i en underbart hem, jag måste ha världens bästa jobb som får titta in i så många fina hem.

Nu handlar det mest om teknik här hemma, nya kamera som ska funka mot photoshop och lightroom strular. Grr säger jag bara. Jag är inte så mycket för teknik, men man måste kunna i detta yrke. Jag älskar att skapa och att fota och se i bilder som många av er andra. Jag försöker att lära mig mer och mer hela tiden, men när det strular då vill jag kasta datorn genom ett fönster..hi.,hi. I vilket fall går det bra, reportage som fotades förra veckan är redan sålda.

Sätter mig istället och shoppar altanmöbler till poolen, det är minsann inte så svårt :)

Kram Lotta

1 kommentar:

mammaxtre sa...

Vad roligt med sålt uppdrag, grattis!

Jag tänker att du har ett himla trevligt jobb. Härligt!

Ha en fin tisdag