söndag 9 juni 2013

Pool och 1 år med Lchf


Bild iPhone, möbler Blackballoon


Fortsätter denna dagen med att vara hemma, vi ska mest pyssla och bada. Jag är lite lat ett tag till med att fota, så jag bjuder på några iPhonebilder. Nästa vecka så ska jag börja använda min kamera igen, den har fått vila nu när boken blev klar. 


Topp Lantliv, byxor Only

Denna veckan som kommer har vi kört Lchf i ett år, jag mer strikt och min man mest på kvällen. Nu är det lite mer än 15 kg som är borta och jag känner mig lite mer som en annan människa. Tänk att något som jag började med mest av nyfikenhet kunde ge så mycket glädje.

Jag har så mycket energi av att äta bra och träna. Ingen astma och allergi på ett år, jag har inte tagit min astmamedicin en enda gång,  jag kan äta frukt om jag vill utan att det kliar i halsen. Jag sprang igårkväll 4.5 km och var inte ens trött, häftig känsla. Jag har fått muskler, finare hy m.m så jag är verkligen nöjd att jag tog tag i min hälsa.

Nej nu ska här laddas med frukost vid poolen. 

Kram Lotta

12 kommentarer:

Anna Truelsen sa...

Heja heja! Visst är det underbart! Känner samma
Sak! Stort grattis till oss båda ler;))

Kram Anna

Catarina Alexandersson sa...

Vilken härlig pool, ser underbart ut.
Grattis till hälsan, förstår att det måste kännas fantastiskt, du ser dessutom fantastisk ut!

Ha en toppensöndag,
kram Catta

Middagskorgen sa...

Grattis Lotta! Så härligt och tack än en gång för all positivt energi du delar med dig. En stor eloge till det Kram

Anita sa...

Så väl kämpat och det syns verkligen på bilden att du mår bra!!

Bokcaféet i byn sa...

Härligt Lotta! Låter som en suverän känsla! Vilket fint poolutrymme ni har!
Kram från ett soligt syd Skåne!
/Anna

KuriÅsa sa...

Vad underbart härligt, du inspirerar!
Kram Åsa

LandHausLeben sa...

Jag är mycket nöjd med dig! bra hur du gjorde det! Du siehtst great!
GLG Carmen

Lady-G sa...

så bra jobbat!! och det syns på dig- vilken energi!!
Kram

Hemma på Ekbacken sa...

Vad härligt att läsa. Jag har själv kört lchf i 11 veckor nu och känner skillnad på kroppen helt klart. Även om det inte visat sig på vågen alls.

Kram Linda

Blåbärs och smultronstället sa...

Grattis till dig som varit så duktig och du ser verkligen fräsch ut nu:)Vill själv prova på LCHF mer strikt!
Fint bor ni och poolen ser så härlig ut.
Lycka till med din bok, den ser jag fram emot:)
Kram Susanne

Coolaannna sa...

Finaste Lotta!
Du är en förebild för så många även om det är man själv som gör resan. Numera läser jag mest bloggen utan att kommentera eller rättare sagt mer på Instagram!

Vi ska börja med LCHF nästa vecka jag och min man. Ska testa om min diabetes blir bättre av det. Dessvärre måste jag ha lugn och ro när jag ska starta upp något nytt så nästa vecka...

Kram Anna

Cissi - Lyckornas Hem o Trädgård sa...

Snyggt jobbat, Lotta! Med både vikt och bok. Skall bli spännande att titta i boken sedan. Kramar!