måndag 24 juni 2013

Våran midsommar i Dalarna


I år åkte vi bort på midsommar. Vi hade hyrt stuga med min bästa väns familj en mil från Svärdsjö. Egen brygga och sjötomt och det var toppen!







Midsommarafton firades inne i Svärdsjö. Men först sola på bryggan, gå promenad, äta ute i trädgården och bara ta det lugnt. 





Halsband Lantliv, klänning flera år gammal


De här dagarna lägger jag i hjärtat och även den här platsen. Min bästa vän Maria har bott i Svärdsjö som barn så för henne är det speciellt. 




Solen lös på oss några av dagarna och livet känns så där extra bra och kravlöst.

Kram Lotta

5 kommentarer:

Carina sa...

Vilka underbara bilder! Det är något visst med Dalarna och midsommar.

Ha en bra dag!
Kram Carina

PS: väntar m spänning på din bok.

Huset på Backavägen sa...

Då befann du dig bara ca 1 mil från där jag bor. Visst är det härligt med midsommar i Dalarna, det går inte att komma ifrån. Kul att ni haft det mysigt och trevligt.
Kram Anki

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

vilka fina bilder;)
kram gabriella

mammaxtre sa...

Kravlösa dagar är dagar att uppskatta. Gillar jag :-)

Som du har gått ned i vikt, vilken resa du gjort!

Ha en fin tisdag

Gabriella sa...

Ser alldeles ljuvligt ut på dina bilder! Vilken härlig midsommar ni haft=)
Kram