måndag 1 juli 2013

Fest och resa


Korg Hemlängtan och tofflor Marrakech

Idag har jag haft en mysdag med mina barn, mat på staden och så lite shopping. På lördag ska vi ha fest i vår skola, men jag vet inte om klänningen jag köpte får åka på då. Kanske kör med mina vita byxor istället.

Ikväll har jag letat resa, jag och barnen och mormor åker nog en vecka. Min man ska jobba utomlands så mycket framöver så då roar vi oss istället. Någon ordning får det vara :) och min mamma har aldrig varit utomlands och flugit någonstans så jag tycker det är dags nu.

Kram Lotta

4 kommentarer:

mammaxtre sa...

Men vad härligt att ta med mamma på en första resa uttomlands!

Ha en fin dag

Gamla Posthuset sa...

Det gör ni helt rätt i och självklart ska mamsen din med. Kul! Jag och dotran min tar med oss min mams när vi åker till Kreta i augusti. :)

Ha det toppen!
Kraam
Ina

Emschen sa...

Klart att ni ska ut och resa! Klart att mormor ska få den upplevelsen!
Hoppas du hittar en riktigt bra resa. :)
Kram

Sallys hus sa...

Hej hej!
Men ååå vilken fin bild!
Mysigt att ta med mamma..och ja det börjar verkligen bli på tiden för henne..men tänk om hon får blodad tand nu??!! Då kommer ni inte se röken av henne framöver..haha...då kommer hon resa till jordens alla hörn..;)
Just nu skiner solen..men det är riktigt grått bortöver, blåser rätt mycket och det ser faktiskt rätt blött ut överallt....det går troll i vår lilla date..;)
Meeen inget ont som inte har något gott med sig. Det blir ju lummigare o finare för varje dag som går.
Kram o ha en bra dag!
Katarina