söndag 28 juli 2013

Skinnjacka och halsband



Idag gör jag just ingenting, var igång hela dagen igår så idag latar jag mig. Så skönt! Snart är hela familjen samlade igen efter jag har varit ensam och killarna i huset varit på cup sedan i onsdags.




Jacka MQ

Köpt mig lite nytt till hösten också, hittade denna jackan på MQ och halsbandet hos Louise Interiör. Jag längtar inte efter hösten, men när jag sprang på denna så var det lika bra att passa på när det finns i min storlek.

Hoppas du har en skön dag!
Kram Lotta

3 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hallå där!

ååå supersnyggt!
Å himmel vad du hinner mycket på en dag!!
Städa hela huset OCH rensa o klippa gräs... Nu blev jag taggad at ta tag i vårt kaos...hmm i morgon...lite trött idag...fniss...många glas vin blev det igår....
Dags att ta tag i träningen nu till veckan också...
ha en fin kväll!
Kraaaaaaaam Katarina

Gabriella sa...

Så mycket fint på dina bilder! Kul med lite shopping, härligt, härligt!:)
Kram

E.Winberg sa...

Satan i gatan vilket snyggt halsband du ahde där!