söndag 14 juli 2013

Ut på sjön


Väska Lexington

Vi har varit på sjön eller rättare sagt havet, det har varit så skönt! Jag älskar att segla och ha vinden i håret. Köpte mig denna fina väskan för ett tag sedan och nu såg jag att den var på halva priset hos Lexington. Superbra med en stor väska när man ska iväg. 



Shorts butik i Helsingborg, bikini Tommy Hilfinger

När vi var i Helsingborg var den en butik som hade halva priset på alla kläder och många fina märken, så där blev det ett par shorts till mig och lite annat till mannen. Min man tyckte att det där får du snygg ända i :)...så blev det. 

Ha det så bra!

Kram Lotta

3 kommentarer:

Sallys hus sa...

Snyyyyyggt Lotta!
Haha...ni är ju för goa du å din man..;)
Seglarbilderna ser helt magiska ut och jag förstår att det är livskvalitét av högsta klass!
Fortsätt njut nu..det är du värd!
kraaaaaaam katarina

Hanna sa...

HÄrligt.
Ha en fin måndag!
kram
Hanna

Gabriella sa...

Så många fina ting, verkligen härliga och färgglada!=)
Kram