fredag 9 augusti 2013

Att gilla lite Vero Moda



Jag gillar lite glitter och glamour, eller som min dotter säger...du är lite rockig mamma :) Häromdagen blev det två tröjor på Vero moda.


Bild mobilen

Nu är väskan packad, huset städat..nu får mannen klara sig själv för nu åker jag, barnen och mamma till Rhodos. Ska bli så häftigt att få ta med mamma på hennes första solsemester och flygtur. 



Bild mobilen

Jag har även fixat ögonbryn, naglar och håret...nu när man tycker det är kul så är det alltid trevligt att vara fin på en resa. 

Bloggen kommer uppdateras lite ändå, men hur vi haft det får ni se när vi kommer hem.

Ha det så bra!
Kram Lotta




13 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Nemen du så snyggt! Och så fin du är ♥

Tess sa...

Du blir bara snyggare och snyggare!!! Ha nu en fab semester i solen! Kram

VINTAGELINE sa...

Så fin du ble. God tur!

Klem

MITT VITA HUS sa...

Du blev kanonfin i både naglar och nya bryn:) Jag brukar med lyxa med sånt, såå himla skönt:) Ha nu en fin fin resa!

Kram

M

fjims sa...

Vilka fina ögonbryn! De framhäver verkligen dina drag i ansiktet! Wow! :D Nu funderar jag på om jag ska slå till och färga mina :)

Anonym sa...

Herregud vad fin du är! Läser din blogg dagligen, följer på Instagram och längtar tills din bok kommer!!!

Malin - Stjärnflocka sa...

Vilken härlig bild på dej! :)
Stod också och kikade på de där tröjorna, men av någon anledning som jag inte vet blev det inget köp.
Kram Malin

Gabriella sa...

Åh så fin du är! Vilken härlig tröja och gillar stjärnsmycket:) Så kul att få göra sig fin för resan. Hoppas ni får en toppenresa allihopa!
Kram

Anonym sa...

Hej Lotta, sitter just nu på Rhodos och har kollat in din blogg. Vädret är kanon just nu 32 och kl är 10. Så ni kommer få super fin vecka. Glöm inte att åka in till Old town är ett måste. Kanske jag ser dig inne bland alla människor. Jag vet hur du ser ut men du vet ju inte hur vi ser ut som läser din blogg som är super bra. Ha en underbar vecka..

BakaDekorera.se - bakning, dekoration, kalas sa...

Verkligen snygga ögonbryn, ramar in ansiktet så fint. Fint alltihop. :) Ha en underbar resa!

dnyahuset sa...

Vad kul att åka iväg! Rhodos är superfint! Särskilt den vita staden Lindos.

LOPPISLIV sa...

Härligt med lite nagel och bryn fix när man ska åka på resa, så fin du är! Ha det nu så gott på Rhodos, där var jag och min dotter i början av juni...Gamla Rhodos stad är värt ett besök, charmigt som bara den!!! Kraaam Paula

Nina sa...

Så fin du är Rockmorsan ;-)