söndag 11 augusti 2013

Dotterns rum




Jag har inte visat så många bilder från min dotters rum, så idag bjuder jag på några bilder här ifrån. Vi hittade en sminkspegel och så ett litet bord från Ikea som blev en favoritplats när man är tonåring. 





Den här fina västen köpte hon på Ullared i somras. 




Kudden kommer också från Ullared. 


Tapeten som vi valde är från Boråstapeter och är en fondvägg i rummet. Mer får jag visa en annan dag. Hoppas ni mår bra och har en skön söndag. 

Kram Lotta

13 kommentarer:

Malin - Stjärnflocka sa...

Så mysigt!!! Det är så roligt att inreda när barnen blir lite större och vet själva hur de vill ha det och får sin egen stil! :)
Kram Malin

Hanna sa...

fint tonårsrum
Ha en bra söndag.
Kram
Hanna

Jennys Vita Villervalla sa...

Finfint!
Kram
Jenny

Bokcaféet i byn sa...

Vilket fint rum!
Njut söndagen!
Kram Anna

Photo by Maria sa...

Så fint hon har på sitt rum..

Kram Mia

mammaxtre sa...

Vilket underbart tonårsrum Lotta. Så fint!

Ha det gott

Titta in hos Thess sa...

Det är verkligen ett underbart tonårsrum !!!!

Hoppas att ni har det underbart mysigt.

Kram Thess

Annas röda stol sa...

Supersnyggt!!!! / Anna

Browneyedgirl sa...

Så himla fint =) Skulle min dotter älska. Helt i hennes smak.
Ha en toppen dag. Kramen

Anonym sa...

Härlig spegel, måste vara fantastiskt att vara tonåring i det rummet! Men...pälsen! Den känns så fel! Är den äkta? Den ser äkta ut och det gör mig så ledsen!

♥ Fyra årstider sa...

Jag skulle inte tro att de säljer äkta pälsar på Ullared för 400 kr..tror du ;)

Kram Lotta

Anonym sa...

Lotta, var har ni hittat spegeln för den är väl itne IKEAs!!??

Behöver till lilla dotterns rum!!

//Petra

♥ Fyra årstider sa...

Petra om du klickar på ordet sminspegel kommer du till butiken. Trorden kostade 1600:-

Kram Lotta