fredag 30 augusti 2013

Fotografera bilder till Nordljus



Jag har varit ledig idag, besökt min 90 åriga härliga mormor. Hon är galen och underbar! Så har jag varit vid farmor och farfars grav...en känslosam dag. 


Så fick jag frågan om jag ville fota några bilder till Nordljus, på den snygga jackan från Noa Noa som är ny för hösten och väldigt mycket Lotta, min stil. Jackan ser mörk ut, men den skimrar lite åt dimrosa.





Visst kan jag göra det. Jag har en son som är duktig på att fotografera, så jag visade honom och berättade hur han skulle göra och här har ni resultat :) 


Tittar på fotona och tänker tillbaka för ett år sedan och har lite svårt ibland att förstå att det här är jag..just nu. Ibland hänger jag inte med mig själv :)

Hoppas du har en fin kväll, imorgon ska jag till min vän Louise och göra reportage. Hon är ett underbart hem, ska bli så roligt.

Kram Lotta

20 kommentarer:

Titta in hos Thess sa...

Jätte fina bilder !!!!'m
Philip är ju ett riktigt proffs ;))
Hoppas att ni fårbriktigt mysigt i morgon du och Louise :))

Kram Thess

evalevabo sa...

Helt galet snygg du är. Otroliga fina rena enkla bilder.
Snyggt.
Kram
Eva

Anonym sa...

Skitsnygga Lotta!!! ;);)

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Lotta !
Riktigt fina bilder och så bra jobbat !
Ha en fin helg !

Kram

Villa Björkenäs Backen sa...

Och så klart skulle jag skriva villen Duktig fotograf sonen är ! :)
Hälsa det till han! Proffs !

Helenas enkla vardag sa...

Men vilka snygga bilder på dig. Snygg modell och duktig fotograf.
kram Helena

HOUSE of ADELA sa...

Du är så fin Lotta och jag uppfattar dig så lugn och stark och så härligt nöjd med livet!

Kram
Adela

Anonym sa...

Flott jakke og flott dame :-)

Anonym sa...

Du ser så väldigt välmående & fin ut!
Inifrån & ut för det lyser & strålar genom ögonen.
Njut!

Kram Anna V

Anonym sa...

Så snygg och fin du är:)
Jackan är perfekt till dig.
Vilken bra fotograf!
Ha en skön helg!
/Jeanette H.

Hanna sa...

Jätte fin jacka.
Ha en fin fortsättning på helgen.
kram
Hanna

Anonym sa...

Va´fiiin du är Lotta!!! Kram Rita

HannasHörna sa...

Hej!

Fina bilder din son har tagit. Och resa du gjort.

Gabriella sa...

Åh wow så snygg du är:) Och vilka fina bilder!

Anonym sa...

Vilka fina bilder! :)
Nettan

Mamma-Mu sa...

Hej Lotta!
Du har funnits med på min blogg bland "mysiga och inspirerande bloggar" i flera år nu och jisses vad skoj det var att hitta igen dig på Instagram genom min "blogg-kompis" (även bekant här i Östersund) Lisa (Sjabbig men chic). Jätte härliga bilder! Jag önskar dig en härlig höst! Kram Mimmi

Birgittha sa...

Vilka kanonbilder!

Med vänlig hälsning Birgittha

Helen sa...

Guuud så fina bilder!!! Underbara!!!


















Lise-Lotte sa...

Your son had a beautiful model - but he is also very talented!
Lise-Lotte
partygreen.ca

Maria Wijk sa...

Ja jag bara måste instämma, bilderna är så otroligt fina! Både kvalitén och sen modellen. Du förstummar mig återigen över förändringen du åstadkommit. Helt fantastiskt!
Maria i Huddinge