torsdag 22 augusti 2013

Min tvättstuga



I sommar har jag varit duktig och skaffat mig en tvättvinda, borde skämmas som inte haft det på massor av år. Men nu så hänger vi tvätten ute och det luktar så gott. Förr när vi hade tvättstuga på övervåningen så hade vi mitt mitt kontor som rum att hänga tvätten i...(det var inte kotor då såklart).. och orkade inte gå ut med den..latmaskar :)



Maison Belle har jag haft ett tag, från Ellis Corner


Tine K korgarna har jag två av, bra till både blöt och torr tvätt och praktiskt med två.

Godnatt mina gulliga bloggläsare....nu ska jag titta lite på tv i iPaden.

Kram Lotta



7 kommentarer:

homeby Lotta vita nyanser sa...

Hej!
Vilken fantastiskt fin tvättstuga du har!
Och visst är det härligt att hänga tvätten ute!

Hoppas att du får en fin helg!

Kram
Lotta

anettan sa...

Vilken fin tvättstuga du har. Kram Anette

mammaxtre sa...

Härligt med egen tvättstuga. Det har jag haft, en fin en. Men nu är det torkställning som gäller. Och den ställs lite här och var i lägenheten :-)

Att hänga tvätt utomhus låter ljuvligt!

Ha det fint

Emschen sa...

Jag saknar tvättstugan jag hade när vi bodde i lägenhet. Det var ju visserligen inte bara min tvättstuga men den var så välplanerad och stor.

Tror att jag snart måste köpa nytt hus för nu drömmer jag om mycket som det liksom är tekniskt omöjligt att lösa i vårt hus. Haha

Nu ska jag gå och hänga ut tvätt!
Kram

Hanna sa...

så fin tvättstuga du har.

angie sa...

Vilken fantastiskt fin tvättstuga du har!!! angie

Photo by Maria sa...

Så fin tvättstuga ni har.. Vi har ingen tvättstuga utan tvättmaskinen står i ett genomgångsrum i källaren där vi måste gå igenom med veden.. Hur korkat som helst men går inte att göra på annat sätt =(

Att hänga tvätt ute doftar ljuvligt..

Kram Mia