torsdag 22 augusti 2013

Vill du vara med i ett reportage?


Har du en fin trädgård eller något annat speciellt du skulle vilja visa upp så söker jag nya höst, vinter, vår och sommarträdgårdar. Jag har också fått förfrågan på olika blomsterarrangemang i höst och vintermiljö.

Är du annars intresserad av julreportage så kan det också vara aktuellt, eller nya fina hem till våren/sommaren allt från sommarstuga, lägenheter,  lantgårdar, hus på landet och i staden. Nu håller jag på att planera in nytt inför nästa år. Skulle du vilja kika lite på det som är publicerat hittar du det HÄR  jag har sålt till ca 38 olika inredningstidningar/veckotidningar som även visas i Norden.

Maila gärna till mig så kollar jag med tidningarna vad de är de söker o det kan passa in som du har. Jag reser i hela Sveriges land. 

Min mailaadress är info.fyraarstider@gmail.com

Har du lite bilder att skicka med så får du svar lite fortare.

Ha en toppendag mina fina bloggläsare!

Kram Lotta



7 kommentarer:

Ingela sa...

Ja som jag önskar att jag hade dina fingrar :) Nyss inflyttad i vad vi känner " äntligen hemma" med alldeles lagom trädgård men där vi behöver ordna till det. Västhuset var på väg att säljas men när maken grävt huggit och sågat bort oönskade träd och buskar fick det så bra plats så jag mixtrar med det men mina än så länge ljusgröna fingrar... men jag hämtar gärna inspiration här hos dig och i boken som snart kommer :) ser fram... / Ingela

Camillas Lantliv sa...

Du måste ju kolla in min mammas o pappas torp. Som finast nu när det fortfarande blommor, och en helt fantastisk trädgård och fint hus med små bodar, ladugård etc, ett charmigt torp mellan Söderköping och Valdemarsvik. Kolla in mammas instagram @monikaka61 så ser du bilder. Kunde kanske vara något.

Mvh
Camilla

Systeryster och jag .... sa...

Vilken härlig blogg och inspirerande bilder

Hanna sa...

Visst hade det varit roligt och jag har en fin uppvuxen trädgård, men om den är så fantastisk vet jag inte, men det hade varit roligt.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

Anonym sa...

Underbart skoj ju.....kan dock inte direkt känna att jag har något som är exceptionellt i vår blekingska skärgård.
Tyvärr....Kram Mia

http://bloggmorsorna.se/happyvardag/2013/08/22/skolcool-rutiner-i-all-ara/

Mimmi sa...

Hej! Skulle vara jätte kul att vara med.. antingen med min trädgård eller min mammas.
Kram Mimmi

vitarosor.blogg.se sa...

Men oj, vad skulle det vara för något??
Kanske mina nya tvättstuga som jag är super nöjd med eller vårat fina staket som vi har jobbat med hela sommaren??

Eller vårat planerade pool projekt som kommer att bli av nästa sommar??

Vet inte om det skulle vara något eller??

Vågar man??

Vet inte??

/ Kram Susanne