lördag 21 september 2013

Concept by j2


Igår var jag i Tranås, gillar den lilla staden mycket. Där finns det det mesta som jag behöver och tycker om. Nu har de fått en ny klädbutik som har massor av snygga kläder. Butiken heter Concept by j2 och kommer snart öppna internetbutik och ha annons på min blogg. 


Jag tycker om att träffa människor och ville så gärna se butiken,  så igår var jag där och tittade och provade och klämde på alla snygga kläder. Den fina toppen kommer från butiken. Trevligt att se butiken på riktigt och inte bara ha mailkontakt.



Supersnygg inredning där dessa kreativa tjejer målat och inrett allt med sin egen stil. 



Nästa vecka troligtvis öppnar de sin internetbutik och då kommer ni hitta deras sortiment där eller kunna klicka er in från min blogg. För den som vill besöka butiken så är deras öppettider fredag 11-18 och lördag 10-14. 



Det får bli dagens tips från mig. En skön lördag till er alla, själv kommer jag tillbringa dagen i trädgårdsbyxor och stövlar. Idag vill jag bli skitig!

Kram Lotta

2 kommentarer:

Linnéas butik sa...

Härliga klädställningar bland mycket annat härligt:)

mig&mitthem sa...

Kul att du gillar vår lilla stad. Själv får jag lätt storstadsabstinens här. Men visst blir man glad när någon vågar satsa här , som tjejerna i concept by j2. Önskar att jag vore lika modig som dom eller som dig som vågar satsa på sin dröm. Lördagskramar Maria