lördag 21 september 2013

Enkel och fin


Ytterligare ett klädtips från mig, det kan i perioder bli mer kläder här för det jag hade förra hösten är lite för stort. Snygg enkel tröja och väldigt mycket Lotta och sådär vardagsfin. Jag gillar blått och den här blir fin till jeans. Du hittar den här 


Ett guldigt armband till gör det lilla extra från Louise Interiör. Tar mig mig detta till mina dagar i Göteborg.



Idag har jag haft en skön dag ute, kommer bilder på det snart. Hoppas du också fått njuta av höst och sol. 

Kram Lotta

3 kommentarer:

Anneli sa...

Hejsan.
Ramlade in här och såg din snygga jumper.
Kommer bli ursnygg till jeans............

Tyvärr verkar det vackra vädret försvunnit här på västkusten idag, regn och blåst.

Ha en fin helg,
Anneli

Madame Edith sa...

Så fin!!

Kram Madame Edith

Gabriella sa...

Åh vilken fin! Mörkblått och randigt, en härlig favorit. Kul med lite klädinspiration tycker jag:)
Kram