fredag 20 september 2013

Slakthuset blev badrum :)



När vi gjorde badrum, så kallade mina snickare och rörmokaren detta för slakthuset. Det var bara vitt, vitt, vitt med allt kakel och så tvingade jag dem att foga i vitt också.

Jag är glad att jag stod på mig, för med växter och bryta av med naturfärger så blir det mysigt tycker jag.



Korgstol Ikea, Korg Blackballoon,
 skåp köpte jag det sista för flera år sedan

Nu har palmen fått flytta in också, så har jag bytt matta till en från Blackballoon, detta är en stor modell. Känns inte så mycket som slakthus längre :) Jag är nöjd.

Idag ska jag bli fin om naglarna, mina egna har växt ut nu. Så ska jag besöka en ny klädbutik i Tranås, som också öppnar internetbutik nästa vecka. Tar med mig kameran så får ni se lite hur det ser ut där.


Kram Lotta

3 kommentarer:

Eva Lundberg sa...

Ljust fräscht och fint!!!
Perfekt till de inslag av naturmaterial som du har valt.
Fy för hantverkarnas namn på rummet... Bra att du stod på dig! ; )

Ha en skön fredag!
Kram Eva, Tinibelli

Jennys Vita Villervalla sa...

Fantastiskt fint!
Önskar dig en härlig helg!
Kram
Jenny

Hanna sa...

så fint