torsdag 3 oktober 2013

Att få önska göra med mamma



Min son hade en dag innestående när vi skulle göra något tillsammans och då ville han åka till Ullared. Ja Ullared är som många vet inte mitt ställe där jag trivs så bra, men vad gör man inte för sin son. Både mina barn har sparat pengar ett tag och hjälpt till här hemma för båda skulle till Ullared idag.



Jag fick med mamma och syster också. Jag tror vi gick 1.5 timme så var vi klara och jag handlade inte så mycket, men dessa krukor föll mig i smaken för 39 kr styck.

Nu är det skönt att vara hemma, imorgon kommer två av mina gulliga bloggtjejer på lunch och kanelbulle så imorgon blir det inte så mycket jobb men på lördag blir det Kalmar för reportage.

Kram Lotta


13 kommentarer:

Helen sa...

Hei, fine krukker :) og koselig blogg.

Mimmi sa...

Håller helt och fullt med dig om Ullared. Men i bland gör man faktiskt fynd, men bara i bland.
Hoppas dagen blev lyckad i alla fall och att barnen blev glad :)

Mvh Mimmi

Miriam sa...

Jätte fina krukor. Förstår, har också svårt för ullared, men det är lockande att göra fynd :)

Ekenäsliv sa...

Ullared är inte min grej heller, brrrr.
Kalmar på lördag va kul!!!!! Undrar jag ju vart förstås;-)
Jag bor ju tre mil söder om Kalmar:-)

Natti!

Titta in hos Thess sa...

Jätte fina !!
Jaa jag riktigt längtar till i morgon.
Först frisören klockan 9.00 sedan upp hämtad av Lina.
Ska bli härligt med lite mat och skvaller.

Kram Thess

Emschen sa...

Jag blir sugen på att åka till Ullared för att kolla inredningsprylar men jag blir ju alltid besviken när jag väl åker dit.
Kalmar, ska du till Marika? :)
Hoppas du får en härlig fredag!
Kram

Fröken i Söder sa...

Jag undrar också vad det blir i Kalmar, det är där jag bor.

♥ Fyra årstider sa...

I Kalmar ska jag fota en höstträdgård, inte till Marika :))

Kram Lotta

Anonym sa...

Hej Lotta, måste bara säga att jag tokgillar din blogg!

Mina barn önskade sig oxå en Ullaredstrip så vi var där förra fredagen. Inte min favorit men blev en del fynd trots allt :)

Ha det gott / Emma

Anonym sa...

Åh vad spännande vilken trädgård kan det va ???
Kul att du ska fota här....Kram

Hanna sa...

fina krukor.
Ha en bra helg!
Kram
Hanna

Anonym sa...

Vad härligt med Kalmar ! Varmt välkommen hit ♥
kram från Petra

ela sa...

Fina krukor, verkligen! Jag var där idåg och dom fanns kvar! Men dessutom hur mycket folk som helst. Man få ta det väldigt lugnt eller åka dit under veckan.