fredag 18 oktober 2013

Att vakna som två



Svarta ljusstakar Allrum, ljus Tine k Blackballoon, kruka köpt i Skåne


Idag när barnen gått till skolan så kryper jag ner hos min man, det är sannerligen lyxigt att få vara ledig med honom en fredag och så kommer det vara nästan fram till jul.



Sedan har vi bestämt oss för att ringa brandkåren för att elda en stor rishög som vi haft sedan i våras. Gräsklipparen ska lagas så vi kan klippa sönder löv och utemöblerna ska in. Det kommer bli en heldag ute och det ser jag fram emot. Arbetskläder och stövlar.

Tack till alla som tittade in på signering igår i Tranås, så kul att träffa er! Om ni hör en riktig östgöte på rix radio i Tranås så är det jag :)))

Kram Lotta

4 kommentarer:

Mimmi sa...

Låter som du har en riktig lyxmorgon.
Ha en fortsatt fin fredag :)

Kram Mimmi

linnea sa...

Mysigt med ledig dag tillsammans!!

BakaDekorera.se - bakning, dekoration, kalas sa...

Hihi, man skulle kunna tro det var en sladdis på gång med den rubriken! ;)
Härligt att kunna dela morgonen tillsammans med den/de man älskar. Ha en fin fredag och underbar helg <3

♥ Fyra årstider sa...

Här blir det inga mer barn kan jag lova!!! ;)

Kram Lotta