lördag 12 oktober 2013

Igår var det fest



Topp hittar du här


Igår var jag på fest med mat och sång. Min bror sjunger med sångabröderna, så duktiga. De har sista föreställningen ikväll, kallas kärringkvälla och har kört för fullt hus varje gång.


Byxor hittar du här

Ikväll ska vi ha gäster som vi inte träffat på många år, ska laga något enkelt som inte tar så mycket tid och så plocka det värsta. Vi övar på att ha gäster ofta, men att det inte behöver vara så avancerat, det är viktigare att ses.
Ha en skön dag

Kram Lotta

6 kommentarer:

Mimmi sa...

Vilka snygga byxor :)
Hoppas ni får en fin dag i glada vänners lag.

Kram Mimmi

Emschen sa...

Ikväll kommer min syster med familj så jag ska också laga ngt gott men enkelt. Får väl se vad det blir.
Ha en härlig lördag.
Kram

Lindas plats sa...

Visst är det så att det är viktigast att ses inte att det är avancerad mat man bjuder på. Det ska vara smidigt att ha gäster.
Själv sitter jag och funderar på vad jag kan hitta på denna dag
Ha en bra dag
Kram Linda

Helena sa...

Så snygga byxor!
Ha en riktigt bra dag!

Helena

Helena sa...

Så snygga byxor!
Ha en riktigt bra dag!

Helena

Anonym sa...

Det där är en riktigt bra inställning tycker jag. Jag tränar med på det...Kram Mia

http://bloggmorsorna.se/happyvardag/2013/10/12/love-is-all-around/