söndag 20 oktober 2013

Lotta Expressen jul


Tröja Circle Nordljus

Så mina vänner, nu tackar jag för en skön helg. Min son fick ta en foto för ett reportage som kommer att komma om mig i Expressen i jul om mig och boken. Undrar om jag någonsin kommer att vara bekväm i att bli fotograferad med vanlig kamera. Det är ju inte lätt för 11 åring heller när mamman säger stå så och gör så :)) Du måste stå på en stol för att ta den här bilden, nej det vill jag inte sa han...så blev det så här, det duger det med. 




Blev så glad när jag fick ett mail av Sofias hus att hon köpt in min bok till butiken och ger den som extra gåva till alla som handlar för 500 kr , sista dagen idag...så kika in i butiken HÄR

Nu ska vi storhandla, här är slut på det mesta och jag åker inte ofta till affären. Skönt att få det gjort...

Kram Lotta


4 kommentarer:

Ester sa...

Vad fräsch du ser ut! Ha en fin vecka. Kram Ester

Jul i Laloland sa...

Bilden blev superfin! Och va kul att se dig i Expressen till jul, du gör alltid så mysigt.

dnyahuset sa...

Det var ett jättefint foto. Duktig pojke du har!

Frida sa...

Jättefin bild! :) Inte en dag över 25!