söndag 6 oktober 2013

Mat hos svärmor och sköna byxor


Har kommit hem från svärmor och svärfar. Där bjuds det alltid på massor av mat. Magen står i sju hörn nu, men jag ska sätta mig och jobba lite. 


Är så glad för mina byxor från Concept by j2, så himla sköna. Önskar jag hade fler byxor från Mosmosh. Titta gärna in i butiken, nu har de internetbutik och annonsplats här på bloggen. 

Sitter och funderar på vad jag ska hitta på med barnen på höstlovet, är lite inne på musikal eller teater. Har en frinatt på Scandic att plocka ut innan jul. Roligt att ha något att längta till.

Kram Lotta

2 kommentarer:

Emschen sa...

Rock of Ages i Sthlm! Fast då kan jag hänga på istället för barnen. Haha
På höstlovet fyller min store grabb 5 år så då ska vi mysa i mängder!
Kram

Min KuriÅsa Värld sa...

Hej Lotta!
Om ni kan tänka er att åka till Karlstad så har vi en underbar gammal teater i stan. Där spelas musikalen "Shrek" just nu! Underbar musik, jätteproffsiga skådespelare (inga amatörer) och dessutom väääldigt rolig och humoristisk föreställning! Rekommenderas varmt!
Hittas på wermlandsoperan,se
Kram Åsa