måndag 21 oktober 2013

Verkstad eller arbetsrum




Matta här, korg här

Nu när hösten kommit så känner jag behov av att ha en lokal i skolan igen. Jag har ett rum som jag hållit på att tömma ett tag. Idag blir det återvinningen igen. Ska nog köra lite extra hårt ett tag framöver så det verkligen töms ordentligt nu när jag jobbar mindre.


Min kära man sa igår att det är ju inte mycket jobb att ta hand om det sista, så nu lägger jag i en extra växel och fyller bilen lite oftare med saker som vi inte använder och så får vi ta en dag och flytta hans stora såg, svarv m.m. Här ska bli en verkstad/arbetsrum till mig är det är inte mer än rättvist för skolan är på 600 kvm. Jag ska fota när det är lite mindre saker så ska ni få se.

Ha en fin dag..nu kör vi :)

Kram Lotta

3 kommentarer:

Nooria sa...

Hei :) Jeg er også en interiørblogger som har gjort livstilsendringer. Jeg har lagt om til en aktiv livsstil med sunn mat og har gått ned 25 kg. Jeg er innom bloggen din innimellom og leser om dine livstilsendringer :). Nooria

Titta in hos Thess sa...

Klart att ni ska utnyttja skolan som ni har men som sagt allt har sin tid men skönt bara att få det tomt ;))

Kram Thess

Emschen sa...

Vilken lycka att få en lokal att arbeta ifrån! En studio att fotografera i, där du kan fixa ljuset som du vill. Klart du ska ha det!
Jag gillar att du återvinner, det visar på stor förmåga att se det vackra i allt.
Kram!

Ps. ja det säger väl sig själv att jag är en smula avis? ;)