tisdag 5 november 2013

Föreläsningar och bloggevent



Jag har fått förfrågan att föreläsa på ett härligt bloggevent nästa år. Först blev jag en fegis och tänkte tacka nej, men sedan ändrade jag mig...så nu hoppas jag många kvinnor kommer på en denna mysiga bloggevent på Krusenbergs herrgård då jag ska hålla föreläsning...tjohoo det kommer bli toppen, en massa mys kommer det bli. 

Klicka HÄR för att läsa mer




Har även fått veta att det finns några platser kvar till min föreläsning på Medborgarskolan i Linköping..inte så många dock..men om du vill lyssna på resan från blogg till bok så klicka HÄR för att anmäla dig.

Kram Lotta

2 kommentarer:

Emschen sa...

Vad bra att du tackade ja! Ska se om jag har möjlighet att komma och lyssna på dig!
Kram

Life´s Silverlining and I sa...

Ja det är vi glada för att du gjorde. Ska bli väldigt kul att lyssna på dig!
Kram Nilla