tisdag 5 november 2013

Min dag




Har haft en toppendag i Linköping på min lediga dag. Började med att titta på blommor i Linköpings trädgårdsförening, hittade inga rumsgranar där men det gjorde jag senare i annan affär. Men där är så fint!








Trädgårdsföreningen är lika vacker vilken årstid man än går där. Det regnade så det var riktigt mysigt att få kliva in på p.a.u.s för en timme relax med massage och oljor m.m Om ni tittar in där på deras hemsida så kan ni se att det är jag som fotat deras bilder. 










Efter min behandling så fotograferade jag några bilder på Anna som äger p.a.u.s.




Sedan en vända på staden, in på vår finaste butik Esq...finns bara snygga saker där. Så en tur till Medmera för att titta på julpyssel, de har även internet butik HÄR. Så in till min vän Thess på Tebladet som har det godaste kaffe jag maler här hemma. 





Träningskläder Ellos

När jag kom hem sprang jag en runda i skogen och så har vi bakat två satser lussekatter, men det får ni se bilder på senare. Nu är det dags för middag och sedan ska jag lata mig vid datorn igen.

Trevlig kväll!

Kram Lotta

3 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Låter som en fantstiskt härlig dag! Lussekatter redan:) Men det är nog dags att börja snart! Kram Nilla

HjärtatsVitaHem sa...

Låter som en bra dag! Butik esq har så fina saker! :)

Kram Jenny

Our photos sa...

Beautiful photos!
Greetings, RW & SK