onsdag 27 november 2013

Mot Stockholm


Smycken ConceptbyJ2, klocka Ellos, klänning Lantliv

Nu är jag redo för Stockholm, ni kan följa mig på instagram när jag är borta. Hoppas jag hittar till hotellet ikväll, men det är bara att tänka som vanligt...hur svårt kan det vara :) Förr vågade jag aldrig vara ute på sådana resor själv, men man lär sig ju mer man åker. Första stoppet är Zeta och där tänker jag gå länge, kanske både onsdag och torsdag. Det är min absoluta favoritaffär. Ska till många fler för inspiration men jag börjar där. Här hemma bor både hantverkare och min mamma som flyttar in och när jag kommer hem är golvet lagt, men inte fogen..tjoohoo!

Kram Lotta

6 kommentarer:

Mimmi sa...

Vilken underbar utflykt! Ibland är det skönt att göra sådana i sin ensamhet så man kan gå i lugn och ro utan att ta hänsyn till någon annan.

Ha det så gott!

MITT VITA HUS sa...

Åh älskar Stockholmsturer.) Var på Zetas (ja det såg du säkert;) i fredags och nej man blir inte besviken direkt, vill ha med mig en hel del saker därifrån men det blev bara en krans till dörren (alldeles för lat för att binda en själv;) Kör försiktigt vännen!

Kram

Ansi sa...

Vad härligt med inspirationsresa. Det ska jag nog också kosta på mig i mitt företag :))Kanske jag kan räkna söndagens spabesök som en inspiration för att skapa balans i livet :)

Anonym sa...

Kul att årets blossa flaska är RÖD :)
Kul tycker jag att dom vågar rött och dala kurbits :))))Julen är röd så det så!!
Fin advent !! önskas Sybersystrar.

♥ Fyra årstider sa...

Kul att du skriver på min blogg ;)

Kram Lotta

Anonym sa...

Trevlig resa!
/Sandra