torsdag 14 november 2013

Pratat om blogg och bok



Idag har jag varit på Boställets vedungsbageri och pratat lite omkring bloggen och boken på en sopplunch. Så trevligt!



Det är inte första gången jag besöker Karin. Första gången gjorde vi trädgårdsreportage till Allt om trädgård och då visade hon sin lada som skulle bli bageri. Då hade hon inte kommit så långt så jag tänkte mest ..herregud hur ska det kunna bli bageri här. 





Sedan kom jag dit igen för att göra reportage till Aftonbladet och du milde så fint det blivit. Karin är grym, hon har gått från att lära sig baka till att ha sitt eget bageri på gården. Sånt blir jag inspirerad av!



Har du vägarna förbi på östgötska fälten så sväng till Karin på en fika, världens mysigaste ställe. Jag måste ta med min mamma dit en dag igen.

Nu blir det middag, min man ställde in pullet pork i ugnen imorse innan han åkte till jobbet och den ska ätas nu

Kram Lotta

Inga kommentarer: