fredag 8 november 2013

Sova gott med fluffiga täcken


Vi har beställt nya bäddmadrasser, min man ligger så illa med en fjäder i ryggen så det var ett måste. De kommer till jul för Mio hade lång leverans tid på dem. De får bli en julklapp till oss, en sådan sak som man inte ska tumma på om man kan. Sömn är viktiga saker. 

Tillsammans med Kingstonhouse så behövde vi också nya täcken. Dessa finns i olika tjocklekar. Min man gillar svalare och jag gillar varmt. Fryser jämt när jag ska sova. 



Så mellan 8-17/11 ger Kingstonhouse 15% på täcken till sina kunder. De första som handlar får också en textildoft på köpet EAU DE LINGE. 



Så är du som jag behov av nya fina täcken så titta in i butiken HÄR

Nu önskar jag er en skön fredag, här är jag och mannen hemma och ska försöka få lite gjort tillsammans.

( bilder för Kingstonhouse)

Kram Lotta




5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lotta!
Gud så tråkigt med all reklam på snart varenda blogg. det är som att slå på TVn . Det är inte!! så jag vill ha en måbrablogg.
Låt oss slippa all jäkla REKLAM!!
En sur läsare:((

♥ Fyra årstider sa...

En sur läsare, får ta min blogg som den är. Jag lever numera på mitt fotgrafyrke, som stylist och bloggare. Min blogg kommer både vara mitt liv och reklam. Jag betalar skatt och moms och gör rätt för mig som vilken arbetare som helst.

Det finns säkert reklamfria bloggar, så du får leta efter dem istället.

Ha en härlig helg!
Kram Lotta

Anonym sa...

Tack Lotta det kan jag visst det.
Jag skiter i om du betalar skatt och gör rätt för dig. Jag tycker inte REKLAMEN är ett dugg rolig.
Om du ska leva på det så väljer du
bort mig, de e OK. Kram

♥ Fyra årstider sa...

Ja det är svårt att tillgodose alla som tittar in, jag har ju valt att leva mitt liv och göra det jag tror p. Oavsett om det gäller börja fota, gå ner i vikt, byta stil hemma osv.

Jag gör det jag mår bra av och känns rätt, jag kan tyvärr inte tillgodose allas behov, då skulle jag blogga och göra sådant som inte alltid är jag.

Tack för din kram, ha en fin helg!

Anonym sa...

Tycker det är helt ok med reklam det är som att ha vilket jobb som helst alla måste ju tjäna sitt levebröd bara man tar in seriösa företag inte som det där Boozt.Kan bli lite trött på människor som inte fattar att ALLA storbloggare lever på sina bloggar kram h