tisdag 31 december 2013

Gott nytt år


Ett fantastiskt år med er på bloggen är slut, ett avstamp mot något nytt. Jag är evigt tacksam för jag började blogga, annars hade jag aldrig fått träffa många av er och jag hade heller inte jobbat med det jag gör. 



Tyvärr blev sonen sjuk inatt och min man mår inte heller bra, så vårt nyårsfirande är inställt, men med hela kylen full med massor av god mat så får vi ha en egen liten fest. En chesscake med recept här  vi bytte dock kesellan med vanilj kvarg och en god bit oxfile klarar vi oss långt.

Allt gott och kom ihåg vad jag sagt No promises, just surprises :)

Kram Lotta

6 kommentarer:

Huset på kullen sa...

Ser jätte gott ut önskar dig ett Gott Nytt År kram Beijan

HOS JORUNN sa...

Takk for vakre og inspirende bilder dette året, ser frem til å følge deg videre i 2014! Håper din sønn og mann friskner til snart!

⋰⋱★Godt Nytt År★⋰⋱

Klem Jorunn

Grodmamman sa...

Vi firar också själv, men p g a att våra vänner är sjuka.
Gott Nytt År!
Kram

Gabriella sa...

Så otur att de blev sjuka bägge två! Hoppas de kryar på sig snart.
Gott Nytt År till dig och en fin start på nya året:)
Kram

Med en doft av lavendel sa...

Tittar in och önskar dej en god fortsättning på det nya året.
kram Annika

Fröken i Söder sa...

Smaskigt med Cheesecake! Hoppas ni hade en bra kväll trots sjukdomar. Kram Stina