måndag 16 december 2013

Lite av livet på instagram


Idag har jag inte fotat några bilder fast jag varit ledig, idag har jag bara haft det bra. Så här bjuder jag på några bilder från mobilen. Först frukost med min älskling vilket inte tillhör vanligheterna. 



Sedan fina naglar hos Jk nails, är så glad att jag fått egna naglar och att jag kan gå och fixa dem. 


Sedan frissan för både mig och barnen och under tiden jag var hos frissan gick ungarna och shoppade för egna pengar. Min son gillar kläder så han var så stolt när han fick visa upp vad han köpt. Så köpemat på det, så nu är man mätt och glad, kebab utan bröd :)

Nu måste jag jobba lite har lite och komma ifatt med när man tar ledigt på dagen.

Allt gott!

Vill ni följa mig på instagram så finns jag HÄR

Kram Lotta




3 kommentarer:

finachristina sa...

Åh, vilka fina naglar. Försöker förgäves spara mina också, det lyckas ibland..

Mia sa...

Vilken fin matta under matsalsbordet, vart har du hittat den? :)

♥ Fyra årstider sa...

Den finns tyvärr inte längre i butiken Lilla villa vita.
Kram Lotta