lördag 28 december 2013

Vad har du för ring?


Köpte mig denna toppen ifall jag skulle klä upp mig till nyår, nu så har min dotter tagit över den, eller vi kan ha den tillsammans. Såg att Boozt hade den på rea nu. 


Jag fick också en fråga vad det är för ring som jag har på fingret. Den är från Pilgrim och finns också hos Boozt, bara 199 kr och har hållit sig jättefin i kvalitén.


Även halsbandet som jag hade på julafton kommer där ifrån.

Nu har jag landat i soffan efter sprungit och ätit, så nu kommer jag nog inte upp mer idag :) Håller på lite i tvättstugan också, men det sköter ju sig själv. Barnen har kompisar så de ser man inte röken av.

Vad gör ni en dag som denna, latar er också?

Kram Lotta

6 kommentarer:

ikas sa...

Snygg klänning och snygga smycken! Visst är det bra när man kan dela saker med sina döttrar? Här är det inte helt okej så jag har tillbringat större delen av dagen i soffan. Maken och barnen är hos min mamma på middag nu och jag sitter här och planerar nyårsmiddagen.

Anonym sa...

Vackra smycken behöver inte kosta "skjortan"!! Tränat lite idag och en kort promenad men nu blir avkoppling och lördagsmys!!Kram Rita

Fröken Foto sa...

Vackra smycken och en vacker topp! Rea kan vara kanon...om man slipper trängas :)

kram kram Malin

Emschen sa...

Ätit, jag har ätit mig igenom denna dagen känns det som. Lutfisk hos föräldraskapet mumsmums!

Snygg klänning och snygg ring!

Kram

Ps. vad glad jag blev när jag såg hälsningen inne hos mig! :)

Scottish Moments sa...

Älskar pilgrimsmycken! köpte ett par örhängen därifrån och använder bara dem nu.Favoriter!

Sofie sa...

Oj, vilken jättefin topp, passar perfekt till nyår speciellt med de smyckena:)