onsdag 18 december 2013

Vårt golv



(Bild iPhone)


Det går framåt med golvet. Det är fogat och alla behandlingar är på. Vi gick in på en kakelbutik och frågade och där fick vi 3 olika behandlingar som har gjorts. Man får inte vara så petnoga om man ska gilla detta. Plattorna kan ha lite färgskiftningar osv.


Plattor från Allrum köpta i somras, burk Louise Interiör
 och Lykta Hemlängtan finns ej längre

Men jag gillar det massor. Nu ska vi sätta lister, måla trösklar vita och lite annat på lovet så det kommer snart bli klart. Mer bilder kommer då när jag kan fota i dagsljus :)

Kram Lotta

5 kommentarer:

Anonym sa...

Golvet blev verkligen jättesnyggt.

mia sa...

Hej lotta, gu va snyggt det blev!! Som ett smycke, vilket blickfång.

Vill passa på att tacka för detta år och alla fina inlägg på din blogg/bra jobbat.

God jul och gott nytt år önskar jag dig och din familj

Mvh mia

Razzy sa...

Vilket vackert golv. ser fram emot att se allt när det är färdigt med målning osv

Eva

Sallys hus sa...

Så himla snyggt!
Jag gillar då det inte är så himla perfekt..;)
Det passade verkligen bra på en liten yta sådär. Vi hade ju först tänkt ha det i badrummet men jag har blivit rädd att jag komemr tröttna där.. så det blir samma som i hallen i stället..;)
Kram fina du!
Katarina

Martin sa...

Fantastiskt fint golv! Ser helt underbart ut. Jag är på jakt efter något liknande till våran utbyggnad.

God jul!

/m