måndag 27 januari 2014

Grafitgrå, vilket ställe


När jag var och gjorde reportage förra veckan så gjorde jag en avstickare från motorvägen och åkte till Kaxholmen och grafitgrå för att äta på Sarjos kök. Vilket mysigt ställe!! När jag kom dit så visade sig att tjejen i köket följt min blogg länge så hon sa Fyra årstider ska inte ha potatissoppa, du ska få Lchf sallad. Vilken god sallad sedan. 



Så mitt tips till dig är att sväng av motorvägen och ta en tur till Grafitgrå och upp till butiken mellan äppellundarna, där fanns massor av lokala varor att köpa. Två toppenbutiker.

Kram Lotta

5 kommentarer:

Emschen sa...

Ser ut som ett mysigt ställe!

Måste vara häftigt att träffa läsare så där.

Kram

Ekenäsliv sa...

Eller hur :-)
Vi var där i somras. En liten omväg då vi åkte från Sth till Karlshamn, men såååååå värt det:-)
Kram Anna

Pemsplatser sa...

Men åå så mycket snyggt! Kram Emma

Gabriella sa...

Åh så fint det ser ut! Mysigt. Där skulle man gärna slå sig ner:)
Kram

Åsa sa...

Oj vad mycket snyggt, den affären besöker jag gärna :-). Vad härligt att läsa om restauranger som ser till att jag som gäst får den mat jag vill ha,fantastiskt. kram Åsa