tisdag 14 januari 2014

Lantliv och snö


Idag har jag varit ute och fart lite, varit på fika och lite jobb hos min fotografvän Cecilia. Väldigt skönt att komma iväg lite när man jobbar hemma vissa veckor. 




Vissa dagar är min son iväg också, men vi hjälps åt att skjutsa lite så det blir ofta inte så många resor. Tonåringen här hemma hon har så mycket läxor och satsar på skolan så hon hinner nästan aldrig vara med kompisar i veckorna. 



Älskar snön som är ute, så mycket ljusare och vackrare. Så kan det vara för mig till februari ut innan värmen kommer.

Kram Lotta

7 kommentarer:

The Place To Be sa...

Ser jättemysigt ut! Jo man blir ju lite mer inneråtta den här årstiden :-)

Kram Malin

Malin sa...

Vilka vackra vinterbilder. Visst är det härligt att vi äntligen fick lite vinter. Kram Malin

SILVERPIL sa...

Visst är det härligt med snön. Jättefina bilder. Ha en fortsatt bra dag! KRAM

Pemsplatser sa...

Mysigt med snö, här har också kommit en del, det blir ju så ljust och fint:) Kram Emma

Anonym sa...

Hej Lotta.
Du är min stor inspiratör, du ger mig så många fina tips och inspirerar verkligen mig att ta tag i saker som tex. träning och att inse att men måste ta det lugnt och inte bara rusa på i gamla vanor. Jag är så glad att du verkligen ha lyckats med att gå ner i vikt du är verkligen en riktigt fin tjej.
Kramis
Ingela Pling

Tuia sa...

Beautiful winter landscape pictures :)

Emschen sa...

Så där vill jag ha det, vitt kallt och snöigt. Gärna fram till mars då solen är så där vass men härlig och det droppar och sprakar om snön som tinar. Ljuvligt!

Kram