fredag 3 januari 2014

Nya tidningar



Härligt att starta om på nytt och även med ett nytt jobbår. Jag har förfrågningar på en massa nya reportage om det är någon i landet där ute som skulle tycka det vore spännande att vara med. Just nu söker jag för flera olika tidningar och hela i Sverige, kommer nog även besöka Norge i år.

Vårträdgårdar med mycket lökväxter, kolonier året om, växthus, även trädgårdar där man gillar att odla eller bara tycker om att pyssla

Gårdar på landet, där familjer eller par valt att stanna och leva lantliv gärna med djur

Vanliga reportage är alltid välkommet såklart, kan vara hus, sommarstuga eller lägenhet osv

Sedan har jag mer på G, men jag stannar här så länge. Låter det spännande, så bara maila på info.fyraarstider@gmail.com


Alla åldrar är välkomna och många olika tidningar som jag har uppdrag åt. 

Hoppas vi hörs!

Kram Lotta




10 kommentarer:

Fröken i Söder sa...

Jag har en vän som har en fantastsk trädgård på norra Öland. Jag kan be henne skicka lite bilder till dig.
Mvh Stina

♥ Fyra årstider sa...

Å Stina det vore toppen!

Kram Lotta

HOUSE of ADELA sa...

Å grattis vad härligt!!

Kram
Adela

Hanna sa...

fin bild

Anonym sa...

Finns ett ställe i Jämtland, Sörbygården, där det bedrivs B&B samt turridning och ridskola på islandshästar.
Ligger mycket vackert med utsikt mot Storsjön, Frösön, fjällen. www.sorbygarden.se

Ekenäsliv sa...

Åh va roligt!!
TACK söta, idag kom det post:))))))))
Kram Anna

dnyahuset sa...

Spännande jobb du har! Roligt att få åka och se så mycket fina hem runtom i hela Sverige.

Lovisa Bengtsson sa...

Åå önska att jag kunde vara med men det är bara mitt rum som är i "stil" för mamma gillar att ha det på sitt sätt i dom övriga rummen! Har även en balkong jag får bestämma över, eftersom vi bara bor i hyresrätt..
När du gör repotage vill du gärna ha ett helt hem att fota va? Kram Lovisa 15 år.
Mail: l.bengtsson99@hotmail.com

Lovisa Bengtsson sa...

Åå önska att jag kunde vara med men det är bara mitt rum som är i "stil" för mamma gillar att ha det på sitt sätt i dom övriga rummen! Har även en balkong jag får bestämma över, eftersom vi bara bor i hyresrätt..
När du gör repotage vill du gärna ha ett helt hem att fota va? Kram Lovisa 15 år.
Mail: l.bengtsson99@hotmail.com

Cuntless Lux sa...

förlåt om jag är trög, men vad är syftet? alltså att ska fota? eller söker du fotografer? men gud, jag du ser, rent för mycket julledighet. hjärnan är som mos!

kram på dig