onsdag 15 januari 2014

Penslar och fina vänner


Igår jag var hos min vän Cecilia, vi peppade oss på olika sätt hur man kan komma vidare och hur man kan tänka inom vårt yrke. Jag blir så glad av att kunna ge någon energi och såklart även få energi. Det betyder jättemycket att man har ett gäng omkring sig som kan stötta en med en massa tankar.


På kvällen var jag ute och gick med min nyfunna vän i byn som har butiken Medmera, vi pratar också mycket företag och mycket om livet rakt upp och ner. Ibland är allt bra, ibland är allt skit sådär som livet är. Men sedan efter den promenaden mår man alltid så bra.Imorgon ska jag träffa några av mina närmsta vänner, vi ska planera för gemensam 40 års fest, vi hade en fest tillsammans när vi fyllde 30 år och nu är det visst dags igen :) Det går så himla fort! På fredag kommer min bästis hit och vi ska gå promenad och fika, oerhörd viktig tid men den som känner mig bäst om man räknar bort min man och mamma. 


På lördag ska vi umgås med min mans bästa kompis och hans familj som jag har känt i snart 23 år. Min man och jag träffades när jag var 17 år, så vi känner varandras vänner sedan länge. Det jag vill säga är att fylla livet med dem man gillar är viktigt för mig, jag har mina kära omkring mig och träffar dem hela tiden. Jag försöker hela tiden boka så att vi ses, så man inte kommer ifrån varandra. Det är inte alltid så lätt att hitta tid, men det är värdefullt att inte bara ses på nätet. 




De här underbara penslarna kommer från Blackballoon, nej tyvärr är inte alla mina, bara en av dem...för de är så fina. Men vill man köpa dem så finns det en rabattkod nu som heter PENSEL och ger 50 kr rabatt i kassan fram till söndag 19/1. Jag ska ha dem i ett jobb som jag ska fota. 

Kram Lotta


2 kommentarer:

Anonym sa...

Du tar grymt vackra bilder, och har känslan att få rätt vinkel och färgkombinationer på ett så estetiskt tilltalande sätt, det är få förunnat, att behärska det att få den rätta känslan som en vacker bild förmedlar, det är därför jag hänger här hos dig Lotta.
Kram Anna (sen att du gillar motion det har alltid varit viktigt för mig också :)

Maggan sa...

Vilka vackra penslar!