lördag 11 januari 2014

Så försvann snön


Å vilken tur att jag jobbade igår med bilderna ute som skulle ha snö, för idag är det grönt igen. Jag gillar snö när det är vinter, det är så mycket roligare för barnen då och det lite ljusare ute. Den här helgen har vi kalas för släktingar och sedan är vi bara hemma. Har inte så mycket bokat i början av året så mitt liv är behagligt och skönt. Ska planera in att träffa vänner, träning och lite annat. Jag får vänta in våren när det sätter fart ordentligt.

Ha en härlig dag och stor kram till er alla där ute för ni följer mig!

1 kommentar:

Jenny sa...

Vad länge sen jag tittade in i din blogg, vad mycket fint du visar! Är så avundsjuk på din skottlandsresa, vi har tänkt åka dit någon gång men det är mycket på önskereselistan ... Här snöade det i ett dygn så nu har vi vitt och fint med minusgrader, har inte behövt skotta, så mycket kom det inte. Men det får gärna komma lite till med tanke på skidåkning och snowracers!

Ha det fint,
Jenny