torsdag 9 januari 2014

Sjuk tjej


Muggar Greengate, gamla

Andra skoldagen och vår stora tjej blev sjuk. Hon är så stor så hon tar han om sig själv, men jag tror nog hon uppskattar att hennes mamma jobbar hemma. Ska fixa lite frukost till oss och ta hand om henne lite extra. När hon var mindre så sa hon alltid att jag fick inte sluta som förskollärare för fotograf var inget riktigt jobb. Hon brukar skratta åt det nu, för nu har hon förstått att det går att jobba som fotograf, men jag förstod inte hur. Ibland förstår inte jag det heller :) 

Ha en fin dag, jag väntar på snön så jag kan fota mitt utejobb.

Kram Lotta

3 kommentarer:

No.15 sa...

Hej, jag skickade ett meddelande till din mail, fast det var ju en kommentar jag skulle göra! Så fel det kan bli. Ville bara säga att det var kul att hitta hit och att det är härligt att få jobba med sitt "eget" och med det man älskar att göra, det har jag turen att också göra. Ha en fin dag! Marie

Sallys hus sa...

Hej Lotta!
Nämen stackars lillskruttan..
För liten känner man sig allt då man är krasslig och vem vill inte bli lite extra ompysslad då? Med varm dryck och gosiga filtar.
Va skönt för henne att hennes mamma inte har ett "riktigt" jobb..;)
Krya på henne nu och ha en mysig dag!
Kram Katarina

Anna - Housesoul.se sa...

Nu har jag lagt upp Gör om mej! Med dina bilder på Housesoul http://housesoul.se/gor-om-mej-2/ Tack för lånet!:) Jag längtar också efter snön! Fast för att jag vill åka längdskidor i skogen:)
Kram Anna