torsdag 23 januari 2014

Snart 40 år och det är livet


Blus Concept by J2, halsband Lantliv, klocka Triwa
Skärp fyndat i Norrköping, väska Åhlens, byxor G-star

Jag laddar inför min 40 års dag! Jag är så tillfreds nu både med den jag är och med min kropp, det var jag egentligen innan med, innan jag började med Lchf och träning så det är kanske ingen större skillnad :) Det var när jag bestämde mig som förändringen blev ett nytt mål.

Jag är redo att fylla 40 år och jag ska ha det himla skönt med att vara lite ledig. Har varit en bra månad för mig och jag ser fram emot 2014 med massor av roligt bokat både med jobb och resor. Jag kanske ska till Bosnien också i mars, om det funkar med datum för mig och en nyfunnen vän i Göteborg. Mer om det när det är klart.


Den här blusen föll jag för hos Concept by J2,och senaste plagget  i min garderob. Skulle visat ärmarna för de är gjorda i ett annat material som sitter åt. Butiken har logga här på bloggen och nätbutik men butiken är värd ett besök i Tranås på fre-lör, så har du möjlighet att åka dit så gör det.


Jag älskar enkelhet i kläder. Det är så mycket roligare med kläder nu när man kan köpa vad man vill. Lite mer mode på bloggen var det någon som ville ha, men ni slipper se mig idag för morgonfrissan har jag visat på instagram och det var ingen vacker syn :))

Kram Lotta

10 kommentarer:

Emschen sa...

Så snyggt!

För mig var det nog värre/större att fylla 30 än att jag börjar närma mig 40.

Kram

evalevabo sa...

Men satan i gatan va snygg du är människa!
Vilken blus och byxor. Jösses. Vilken kropp. Stort grattis.
Snygg snygg!!
Kram Eva

Perlan ❥ sa...

Hur snyggt som helst ju :-) 40? Du menar väl 27? ;-)
kram

Fröken i Söder sa...

Vilken fin outfit!
Gillar också den enkla stilen.
Kram Stina

Gabriella sa...

Åh så fin du är! Och så mycket snyggt du hittat dig. Tack för inspirationen!
Kram

Blomsterkompaniet sa...

40 är lovely. 27 var också bra. man får tat som de tär ju. men visst är det härligt att var vuxen och veta vad man vill.
Kram min härliga vän.

Elle sa...

Du ser verkligen bra ut! Du kan verkligen vara stolt över din viktminskning.
Själv hade jag just blivit av med 10 kg när jag fyllde 40. Jag känner igen känslan av att kunna köpa de kläder man vill - och de passade!!
Jag har lite köpstopp vad gäller kläder, men nu blev jag sugen...
Kram

pillan sa...

Du ser verkligen strålande ut Lotta! Älskar din outfit ;)
Fyllde 40 ifjol och det är bland det trevligaste jag gjort ;) Fantastiskt att äntligen inse att man är vuxen och att inte bry sig så mycket om vad andra tycker och tänker! Du verkar redan ha hittat ett riktigt fint "livs-flyt" så keep up!

Kram PIllan

Anonym sa...

Jättefräsch look!
Väldigt snygga detaljer så som skärp och halsband :-)

Åsa sa...

Verkligen jättesnygg ! Grattis!!