tisdag 4 februari 2014

40 åringen


Igår fyllde jag 40 år och vi var i London, hur vi har haft det ska jag blogga om imorgon. Jag är så tacksam att jag fick en weekend av min man med min familj var med. Jag ville inte vara hemma på min födelsedag och jag kommer ha en fest för vänner i höst tillsammans med 3 kompisar.

Nu har vi precis landat och är på väg hem.


Tröja Nordljus, byxor Esprite


Jag är en glad och nöjd 40 åring som måste säga att livet leker. Jag får göra det jag älskar, jag får ha en min fina familj omkring mig och många vänner och jag känner att jag får utvecklas så livet inte står still. Allt kan alltid bli bättre, eller så kan man stanna vid tanken att man är rätt nöjd ändå. 40 år och nu finns det tid att leva lite inte bara som mamma utan som kvinna också.

Kram Lotta



24 kommentarer:

Piasofia sa...

Då får man gratulera i efterskott! Det är ju något speciellt att fylla nolla. Av någon anledning så funderar man lite extra över livet just vid sådan dagar. Det låter ju bra att du känner dig nöjd, både med födelsedagen och livet i övrigt.
Må så gott!

dnyahuset.blogspot.se sa...

Grattis! Jag fyllde 40 förra året och visst är det en underbar ålder! Man har allt och lite till!

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Grattis igen! Jag har 5 dagar kvar som 30- någonting.... Kram

Jenny sa...

STOOOOOORT GRATTIS!! Sugen på att höra mer om London!

Jenny

Viveka i Bläckhornet sa...

Längtar att få höra om din Londonresa! Min äldsata dotter har frågat flera gånger om vi inte kan föjas till London men jag har hela tiden skjutit på det. Nu blev jag så himla inspirerad av din resa så nu planerar vi att åka till sommaren. Ibland behöver man liksom en liten spark för att vakna till :)

Kram på dig
//Viveka

Lenas trädgård sa...

GRATTIS, LOTTA!!!!Kommer faktiskt ihåg: att fylla 40 var väldigt trevligt!Barnen var rätt så självgående, man kunde/kan unna sig lite egentid och göra saker man kanske fått försaka - kanske för att barnen "ska ha sitt" först och främst.
Lycka till med livet i fortsättningen! Unnar dej att ha det gott!
kram Lena i Blekinge

Ekenäsliv sa...

STORT STORT Grattis på din dag!!
Jag fyllde ju i somras o hade kalas hemma i trädgården då :)
London låter lovely! blev det lite shoppat med kanske;)
Ha en fin kväll o GRATTIS återigen:)))))
Kraaaaam Anna

Kärrans blogg sa...

Stort GRATTIS Lotta
/Kerstin

Sallys hus sa...

Grattis grattis grattis finaste lottisen!
Har ju allt sett hur mysigt ni haft det. Jag har aldrig varit i London så det står på min att göra lista..;)
Jag trivs som 40-åring...hmm eller 41-åring. Tar livet lite coolare nu och lägger definitivt mer tid och mer pengar på mig själv nu.
Du kommer stortrivas ska du se..;)
Kraaaaaaam Katarina

Elle sa...

Grattis i efterskott och välkommen i 40+klubben! :-D
Kram Elle

En flicka som är stark sa...

Grattis grattis grattis i efterskott!


Följ gärna med i min blogg om livet på behandlingshem! Under nio år har jag haft depressioner, självskadebeteende och anorexia och varit inlagd på sjukhus i långa perioder.

Nu har jag hittat tillbaka till livet och mår bra! Idag stöttar jag och motiverar människor med psykisk ohälsa och inspirerar till ett friskt liv!

Queen of Kammebornia sa...

Hurra för dig fina Lotta!

mitt liv som jag sa...

Grattis i efterskott! Du verkar vara en sådan otroligt härlig och positiv människa och du är en riktig inspirationskälla.
Må så gott fina du! Kram Jennifer

Ninnie sa...

Hej! Och grattis till dina 40 år! Jag är ny läsare här, det är roligt att titta in här och bli inspirerad av dina fina foton och man blir glad av den positiva andan som du utstrålar.
Hälsn från Ninnie.

Emschen sa...

Grattis i efterskott! Härligt att höra att du inte har några problem med att fylla 40 år. Jag har 3 år kvar men jag ser fram emot att kunna säga att jag är 40 år. Det låter bra tycker jag.

Kram och än en gång grattis

Ateljén i Kyrkhamn sa...

Varmt Grattis! Tack för alla fina bilder och alla fina ord

Gabriella sa...

Åh grattis i efterskott fina du! Vad roligt med en Londontripp med familjen:) Hoppas ni hade det underbart.
Kram

Home2tiny sa...

Stort grattis i efterskott o vilket härligt sätt att fira sin dag på, i häftiga London med familjen. Själv fyller jag 45 i år o tycker att livet lockar med ständiga utmaningar o överraskningar. Åldern är bara en siffra det är hur man förvaltar sitt liv som är det viktiga. Kramisar Tina

Helena sa...

GRATTIS!
Ska bli spännande att få höra om er Londonresa.

Ha en fin dag!

♥ Fyra årstider sa...

Tusen tack för alla era hälsningar, ni är så gulliga och jag blir så glad för allt ni skriver.

Kraaaaaaam Lotta

Lussan sa...

Stort Grattis i efterskott! Du inspirerar!

Lina sa...

Stort grattis i efterskott,låter som en riktigt fin födelsedag.Skulle också vilja åka bort någon helg men det e ju alltid ett pengar förhinder men nu är det dags att börja spara till sommaren 2014

kramar

Anonym sa...

Wishing you a belated HAPPY BIRTHDAY! Hope that your 41st year is filled with good health, joy and love.

Huset på landet sa...

Grattis på födelsedagen/maria