fredag 28 februari 2014

Den där klänningen


Fina hatten hittar du här

Jag har fått hem klänningen, den är såååå fin! kommer bli så bra i sommar med en hatt till. Jag måste nog skaffa mig en underklänning, men så länge fick jag ta ett linne för jag fått förfrågan flera gånger om jag inte kunde visa den på.



Klänningen har märket Sixty days, jag har en small och jag har mailat butiken Sprudla, Hon har ingen internetbutik, men när jag såg den på instagram som mailade jag henne så kunde hon skicka och så fick jag en faktura på det.




Jag tycker detaljerna är underbara!

Nu får ni ha en bra dag, så ska jag njuta av min dag i Bosnien. 

Allt gott
Kram Lotta

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så vacker! Påminner om en klänning som min mamma sydde efter mina instruktioner, när jag var 22! Den var i rosa ( ! ) linne med rosa paljettband, men inte lika långa som på bilden.
Nostalgikänsla (fyller 71 i oktober)
Siv

Anonym sa...

Men Lotta!! Nu blev jag tagen på sängen??
Nu har du övertygat mig om, vem du är! all kärlek till dig Lotta
Du har så många gånger skrivit om dig själv som en SNÄLL person, Jaaaa Lotta du är så snäll så taket lyfte hos mig ikväll när jag klickade in hos dig.
Och du klänningen är .... ja behöver jag säga det högt :)
Ps.. den e fiiiin!!!
Kram Anna!

Gabriella sa...

Vilken härlig klänning! Ja tänk den en ljummen julikväll:) Hoppas du har det bra i Bosnien!
Kram

Lena H sa...

Hej Lotta, följer din blogg dagligen, den är helt underbar!! Du delar med dig av allt och lite till tycker jag:)
Ett tips på underklänning/linne....det finns ett märke som heter "avet"...helt klart det bästa, deras trosor är också grymt sköna!!! Bara ett litet tips så! Hoppas du får och har en fin resa, kram!